Menu
Verzeker het succes van uw verpakking

Verzeker het succes van uw verpakking

Heeft u een nieuw verpakkingsontwerp? Wilt u weten of uw ontwerp opvalt, populair is en minstens zo goed verkoopt als de huidige versie? Of wilt u een verpakking(sdesign) vergelijken met bestaande of concurrerende alternatieven? Maak kennis met de Desirability Scan!

Lees meer
UITNODIGING voor Packadore Congres

UITNODIGING voor Packadore Congres

Bezoek tijdens de DDW 2022 het PACKADORE CONGRES. Hét congres over de verpakkingsoplossingen van de toekomst met 6 speed PACKtalks. 

Datum: 25 oktober 2022
Tijd: 14:30 – 19:00 uur
Locatie: Blue Collar Hotel, Klokgebouw 10, Eindhoven

Lees meer
Bezoek Packadore tijdens de DDW 2022

Bezoek Packadore tijdens de DDW 2022

Van 22 tot en met 30 oktober 2022 exposeert Packadore Collective tijdens de Dutch Design Week als partner van de DWW - Embassy of Rethinking Plastics op de Yksi Expo. Vrijdag Premium Printing werkt als collectief samen met SGK, Generous Minds, Neurensics, Kurz, Merck, Circulware responsibles en KIWA om merken te helpen echte duurzame impact te creëren, nu en in de toekomst.

Lees meer
Mogen verpakkingen ook nog aantrekkelijk zijn?

Mogen verpakkingen ook nog aantrekkelijk zijn?

Kunnen verpakkingen met een lage (of geen) milieu-impact ook onderscheidend zijn en de consument verleiden? Strookt dit met het publieke idee van duurzaamheid en wil en begrijpt de consument dat wel? Wanneer je als merkeigenaar echt kunt aantonen dat je verpakking daadwerkelijk duurzaam en aantrekkelijk is, zou je de heilige graal wel eens in handen kunnen hebben.


Lees meer
Bezoek Packadore tijdens de DDW 2021

Bezoek Packadore tijdens de DDW 2021

Van 16 tot en met 24 oktober vindt in Eindhoven de negendaagse Dutch Design Week (DDW) plaats. Het grootste designevenement van Noord-Europa. Packadore Collective exposeert op Dutch Design Week 2021 als partner van de Embassy of Rethinking Plastics op Yksi Expo. Onder de titel ‘Insights into human decision making’ combineren we concept/ontwerp/innovatie met consumenten neurowetenschappelijk onderzoek. 

Lees meer